Bewertungen von De Helmer Enschede

Neue Beurteilungen

5.0
Remon
22 Juni 2026

Top service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Dijk
21 Juni 2026

Goede bedieningsgemak gebracht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
21 Juni 2026
Stef
19 Juni 2026

Normaal gesproken altijd erg tevreden maar hamburgerbroodje was helemaal zompig/nat en niet vast te houden.

Karin Ordelmans
15 Juni 2026
Coops
12 Juni 2026

Heb helaas ook wel eens minder goede ervaringen gehad, maar het was nu prima. Snel en lekker.

Antwort von De Helmer

Wat ontzettend fijn om dit te lezen Coops. Mocht er in de toekomst een keer iets niet helemaal naar wens zijn, bel ons dan vooral. Dan gaan we het meteen in orde maken. Als we achteraf alleen klacht online lezen dan kunnen we er niet veel maar aan doen. Tot de volgende keer

Alwin
8 Juni 2026

Was voor de zoveelste keer koud

Antwort von De Helmer

Beste Alwin, erg vervelend maar als het goed is dan hebben we contact met je gelegd en het opgelost.

Stef
7 Juni 2026

Eten is altijd van goede kwaliteit. Jammer dat het "kindermenu" niet in een leuk doosje oid kwam. Maar het heeft gesmaakt.

D
6 Juni 2026
Mo
1 Juni 2026

Jammer, de reuze shoarma was veel te zout. De helft ging in de vuilnisbak.

Antwort von De Helmer

Hoi Mo, jammer dat de shoarma je niet heeft gesmaakt. De shoarma is bij ons het meest verkochte soort vlees. Wij krijgen nagenoeg geen klachten over het zoutgehalte van de shoarma. Kwestie van smaak
?

Sandra
30 Mai 2026

Lekker...zoals altijd.

John
29 Mai 2026

het was weer geweldig, toppers fijn weekend

Patricia
25 Mai 2026
HERMANvan Dijk
24 Mai 2026

Is goed op tijd bezorgd prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene
20 Mai 2026
Griffioen
15 Mai 2026

Smaakte heerlijk! Alleen wel 20 minuten te laat...

Claudia Schmit
13 Mai 2026

Het eten was erg lekker

Stef
11 Mai 2026

Snelle bezorging en lekker eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D.A. Knol
5 Mai 2026

Het was echt verrukkelijk en de bezorging was mooi op tijd

T
27 April 2026

Lekkere maaltijd. Goed warm en vlot bezorgd door een hele vriendelijke nette medewerker!

Antwort von De Helmer

Fijn om zoiets te lezen T. Bedankt

D.A. Knol
25 April 2026

Heerlijk gegeten alleen jammer dat de porties altijd zo groot zijn ik kon maar de helft op misschien een idee om ook medium porties te verkopen. De bezorger was 10 min te vroeg ik kwam net aan van hond uitlaten. Maar echt het was TOP!!!

Ans
24 April 2026
Ron Hendriks
15 April 2026

Altijd goed eten. En altijd op tijd bezorgd

Antwort von De Helmer

Altijd fijn om zoiets te lezen Ron, dank !!

Ans
11 April 2026

Compliment! Bestellen gaat makkelijk, bezorgen keurig op tijd en het eten smaakt altijd voortreffelijk. Heel tevreden

Antwort von De Helmer

Top Ans, dank voor de fijne woorden

Jo
4 April 2026
Buursink
31 MĂ€rz 2026

Lekker eten en altijd netjes op tijd!

Joke
30 MĂ€rz 2026

Weinig spareribs voor dat geld Aardappelschijfjes waren niet gaar.

J
25 MĂ€rz 2026

Buiten de spits heb ik mijn pizza vaak binnen 15min! Prima eten, snelle bezorging!

B visser
19 MĂ€rz 2026

Toch ff nog een fooi meegegeven,top eten snelle bezorging

Antwort von De Helmer

Dat wordt enorm gewaardeerd, bedankt !! đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Ans
15 MĂ€rz 2026

Heerlijke pizza gegeten

Talitha
15 MĂ€rz 2026

Super lekker, goeie levering

W.NijboerGoed
14 MĂ€rz 2026

Goed gevult en op temperatuur

Tiny-Christina vdL
4 MĂ€rz 2026

Heerlijke kopdƍner, snelle levering

Anoniem
25 Februar 2026

Jammer. Tosti. Was niet gaar. Voor de rest alles prima. .

Rob
23 Februar 2026
P
22 Februar 2026
And
21 Februar 2026

Het heeft heerlijk gesmaakt!

Ron
14 Februar 2026

Het eten is perfect van de Helmer Alleen bij de laatste 3 bestellingen was het eten niet compleet en moesten ze na bezorgen. En dat vind ik jammer. Bij de volgende keer als het weer mis gaat dan bestellen we niks meer dan is het over en uit

Mo
10 Februar 2026

Lekkere shoarma, maar al redelijk afgekoeld. Jammer.

Bosch
9 Februar 2026

Voor het eerst besteld, snelle bezorging en het smaakte heerlijk, je hebt er een klant bij

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hanni van de Peppel-Gritter
3 Februar 2026
Kimberley
29 Januar 2026

Was super lekker

Maikel
25 Januar 2026

Goede kapsalon gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thea
25 Januar 2026

Alleen jammer dat op de pizza niet de extra pepers zaten die wel besteld en betaald zijn en

Martijn
24 Januar 2026

Lekker eten, vriendelijk personeel!

Bertine
24 Januar 2026

Heerlijke kapsalon en snelle bezorging

John
22 Januar 2026
D
21 Januar 2026

Lekker en snel bezorgd!

MM
18 Januar 2026

Prima eten. Snelle bezorging en het eten is nog goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ann
13 Januar 2026
John
9 Januar 2026

het was weer geweldig

Antwort von De Helmer

Dak je wel John !! Fijn weekend đŸ‘đŸ»đŸ˜‰

Kooiker
5 Januar 2026

Zoals altijd helemaal prima !!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

John
5 Januar 2026

dank jullie wel het was weer geweldig. groet John en Rowena

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Colin Lansink
2 Januar 2026

Bestelde 2 broodjes shoarma leveren ze de pita broodjes niet mee. . Naar ik gebeld had wilde ze wel naleveren, heeft toch geen zin wordt de rest koud

P.Korver
31 Dezember 2026
110
28 Dezember 2025

Het was hard en aangebrand

Wim
27 Dezember 2025

Alles was goed ,warm

Tamara
23 Dezember 2025

Op tijd gekomen , helaas calzone koud en de lasagne zonder smaak, te veel vocht, kaas en te weinig lasagne bladen

Sandra
22 Dezember 2025

Wederom weer superlekker gegeten

Edwin
18 Dezember 2025

Heerlijke pizza en snel geleverd

Sandra
16 Dezember 2025

Zoals altijd. Zaaaaaaalig

J
13 Dezember 2025

Meermaals de extra betaalde knoflooksaus niet bezorgd En als je dan belt krijg je niet het vertrouwen dat je de waarheid spreekt Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten ??

John
12 Dezember 2025

het was weer top

Willem.
7 Dezember 2025

Veel , goede temperatuur , goed verpakt en lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Reus
7 Dezember 2025

Doner slecht: droog broodje slap en teveel saus. Pizza’s altijd goed daarom 3 sterren

Bert de Jonge
2 Dezember 2025

Binnen de afgesproken tijd, en wederom lekker.

Robert W
1 Dezember 2025
Rob
30 November 2025

Alleen een beetje weinig aardappelschijfjes nog net geen half bakje vol Voor de rest was alles goed en warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pascal
23 November 2025
Sandra
23 November 2025

Zoals altijd ..was het weer lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ans
21 November 2025

Het was heerlijk!

Willem
9 November 2025

Lekker en goede temperatuur.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rein
4 November 2025

Zeer goed eten. En snel bereid.

John
30 Oktober 2025

Het was weer top

Conrad Auerbach
24 Oktober 2025

Was weer heerlijk, we bestellen al heel lang bij de Helmer en zijn nog nooit teleurgesteld.

Antwort von De Helmer

Wat fijn om te lezen Conrad ! Top

Colin John Lansink
22 Oktober 2025

de broodjes van de kipburger waren verbrand, wist niet dat ik een crematie had op die dag.

Antwort von De Helmer

Wij zullen er in het vervolg beter op letten Colin. Dank voor je melding.

Mo
12 Oktober 2025

Lekkere shoarma

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kooiker
11 Oktober 2025

👍👍😁👍

John
10 Oktober 2025

het was weer geweldig fijn weekend

Rob
4 Oktober 2025

Allen jammer dat er niet wordt gekeken als je een bepaalde bezorgtijd aan geeft dit i v b met werk

Antwort von De Helmer

Beste Rob, hier is het van beide kanten niet goed gegaan. Bij de bezorgtijd staat “zo snel mogelijk” . Bij de bezorgtijd dien je dus aan te geven op welk tijdstip je het bezorgd wenst te krijgen. Jij hebt je gewenste bezorgtijd echter bij de “omschrijving” geschreven. Dit hebben wij dan weer over het hoofd gezien. Wij zullen er in de toekomst beter op letten.

roy heerbaart
29 September 2025

Broodje HawaĂŻ groot- meerdere problemen/ in het verleden was het altijd op een broodje, is tegenwoordig op een pita, broodje smaakt een stuk beter. Op deze broodje HawaĂŻ groot zat helemaal geen ananas op waardoor het helemaal geen HawaĂŻ is. Dat kan dus echt niet. Heel erg jammer want we hebben hier vaak besteld en dit probleem nog niet gehad.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Beste Roy, we zijn de ananas vergeten. Als je had gebeld dan hadden we het meteen geregeld. Nu schrijf je er achteraf 6 regels over
. Excuses voor het ongemak. Bel voortaan als er iets niet in orde is. Zo deden we dat vroeger ook altijd.

Feijer
20 September 2025

Vriendelijke bezorger en lekker op tijd ons eten

Audrey
15 September 2025

Het eten werd snel bezorgd en was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

HERMANvan Dijk
14 September 2025

Shorma mag wel iets warmer is gauw afgekoeld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
13 September 2025

Wat was het weer genieten. Echt superlekker.

Antwort von De Helmer

Wat fijn om te lezen Sandra !! đŸ‘ŒđŸ»

Nika Griemink
13 September 2025

Altijd heerlijk! Het eten wordt vers bereid en de medewerkers zijn erg aardig. Wat betreft bezorging zijn ze erg snel, en een tip wordt zeker gewaardeerd.

Antwort von De Helmer

Dank voor de mooie woorden Nika đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

john
11 September 2025

het was weer als van ouds

Rob
10 September 2025
john
6 September 2025

Altijd weer geweldig fijn weekend

Antwort von De Helmer

Fijn weekend John, dank !!

Robert Wessels
5 September 2025

Goede levering

Antwort von De Helmer

Dank Robert !!

Monique Teesink
31 August 2025

Voor het eerst heb ik jullie gisteren gebeld met een klacht.Wij bestellen altijd bij jullie of het nu pizza of broodje is .Ik had besteld voor 18:00 uur en half 6 stond de bezorger al op de stoep! De pizza was koud en de pizza carbonara die altijd besteld word door ons was heel slecht belegd .Dit ben ik niet gewent van jullie .

Jose
31 August 2025
Erik
29 August 2025
Angelique
29 August 2025

Prima pizza en bezorging

Vincent
28 August 2025

Heerlijke lahmachun donner met kaas. Super snel bezorgd en vriendelijke bezorger

Sonja
27 August 2025

Salade was heerlijk!

John
26 August 2025

Ja wat moet ik nog een toevoegen hahaha fijne avond het was weer geweldig

Paul
19 August 2025
Anita
14 August 2025

Altijd met plezier besteld bij de Helmer. Snelle levering en goede kwaliteit

Antwort von De Helmer

Dank je wel Anita ! Altijd leuk om zoiets te lezen.

Francis
13 August 2025