Bewertungen von De Helmer Enschede

Neue Beurteilungen

5.0
Lotje
19 MĂ€rz 2023

Heel goed lekker van smaak. Toppie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
16 MĂ€rz 2023
Truus Jonkers
14 MĂ€rz 2023

Na lange tijd weer een bestelling geplaatst, nl combischotel de Helmer. Bezorging op tijd en vriendelijk. Aardappelschijfjes helaas niet meer zo warm en vlees koelde ook heel snel af. Op zich was vlees lekker bereid behalve 1 soort....deze leek op te hard gebakken spek..... Pitabroodje ook te lang (en dus te hard geworden) in de oven.

Robert Liebe
13 MĂ€rz 2023
Saskia
9 MĂ€rz 2023
Ewald
5 MĂ€rz 2023
Marianne
28 Februar 2023

Pita kaas waren verbrand. Knoflook al in het broodje donor, wat geen pita was...hierdoor vlees doordrenkt en broodje zompig. Stokbrood kruidenboter erg lekker.

Mitchell
26 Februar 2023

Normaal gesproken zeer tevreden over de bestellingen van De Helmer. Maar, deze bestelling had ik geplaatst voor 18:00 om bezorgd te worden om 19:00, werd ongeveer 19:20. Vervelend, maar geen probleem. De patat van de kapsalons was nog niet gaar en smaakte 'rauw'. Daarnaast wat weinig knoflooksaus.

Richart
25 Februar 2023

Zoals altijd goed, smaakte weer goed. Alleen jammer dat ze de knoflooksaus vergeten waren.

Eddy
25 Februar 2023

Goed.. lekker en vers bereid.

Vredenburg
22 Februar 2023

Broodjes en burgers waren aangebrand, droog en de patat veel te doorbakken. Hierover gebeld en we kregen netjes een nieuwe portie. Deze was gelukkig goed. Fijn dat het zo opgelost is!

T.k
21 Februar 2023

Duurde lang, Pizza's waren lauwwarm en donor in de kapsalon was verbrand. Voor het geld wat je betaalt verwacht je betere kwaliteit.

-
20 Februar 2023

Prima eten

Joan Peddemors
19 Februar 2023

Snel en netjes bezorgd. Lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lmgieskes
17 Februar 2023

Patat was niet zo heel krokant.. Maar de spareribs hevbben ze heerlijk gevonden. Alles netjes verpakt. En op tyd bezorgd. Top.

Ewald
13 Februar 2023
Koopman
9 Februar 2023

Eten is altijd lekker maar vandaag was het niet meer warm. Jammer

Anoniem
7 Februar 2023
G.ottens
5 Februar 2023

Alles super warm en mooi op tijd en niet te vergeten het smaakte voortreffelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
5 Februar 2023

Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjan
3 Februar 2023

Teveel saus op de broodjes waardoor je alleen knoflooksaus proeft wat helemaal in het brood trekt. Jammer, was niet lekker.

N.Vredenburg
3 Februar 2023

De burgers waren weer superlekker!

Bert Bokkens
31 Januar 2023
Monique Teesink
28 Januar 2023

Goed van smaak ,warm lekker krokant

Dominic Jansen
25 Januar 2023

Bezorger was laat, en eten wat koud.

Monique Teesink
24 Januar 2023

Eten was niet warm en de sauzen zaten er niet bij

Bert
22 Januar 2023

8euro betalen voor koud eten schandalig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Hoi Bert, vreemd dat het eten koud was aangezien je dicht in de buurt woont. Graag de volgende keer bellen als iets niet goed is. Dan maken we het alsnog goed en bezorgen we het eten alsnog warm. Excuses voor de mindere ervaring

G. Martin
16 Januar 2023

Het eten was dit keer jammer genoeg niet warm. Dit hebben wij nooit eerder bij jullie gehad.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pascal Eilers-moes
7 Januar 2023

Meer saus zat te weinig op

M.
7 Januar 2023

De bestelling kwam ruim op tijd en het smaakte goed. Wel een beetje flauw van smaak. Misschien iets meer kruiden gebruiken.

Jeremy
28 Dezember 2022

Helaas heel slecht bevallen pizzas altijd tevreden over geweest nu heel slecht pasta zoveelste keer slecht helaas geen bestellingen meer van mij

Thomas
24 Dezember 2022
Chantal Griemink
21 Dezember 2022

De spareribs waren superlekker maar 13,50 voor 8 kleine stukjes vond ik veeeel te duur dus zal ik dat niet weer bestellen

Ewald
19 Dezember 2022
Gerald
19 Dezember 2022

De kip was droog en taai en het t van hard en aangebrand. Jammer want ik had trek.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annelies Tenbergen
18 Dezember 2022

Bezorging was te vroeg, maar gelukkig waren we al thuis..

Harry
17 Dezember 2022

Goed zoals altijd.

Emy
16 Dezember 2022
Joël Gb
16 Dezember 2022

Altijd top & snelle levering

Joël Gb
14 Dezember 2022
Richart
10 Dezember 2022

Altijd dik inorde đŸ˜‹đŸ‘đŸŒ

Matt
10 Dezember 2022
Tess
9 Dezember 2022

Eten was lauw en er is niet goed gekeken naar mijn opmerking die ik aan de bestelling had toegevoegd.

Slag
8 Dezember 2022

Zoals altijd lekker eten en snelle bezorging!

Lieze Eshuis
5 Dezember 2022
H v/d Zwaag
4 Dezember 2022

Lekker en snel bezorgd.

Stef
3 Dezember 2022

Pizza was goed

Anoniem
28 November 2022
Suzanne
26 November 2022

Prima als altijd!

Marijke
25 November 2022

Snelle bezorging, patatjes wat slap in de kapsalon, maar goed van smaak

Peter
23 November 2022
Reinders
17 November 2022

Goede porties! De kapsalon was prima. Qua salade zat er alleen sla op. De friet van zowel de kapsalon als het kindermenu waren helaas erg slof.

Slag
16 November 2022
Fam. Nijboer
14 November 2022

Lekker zoals altijd. Ook lekker warm. Voordeel als je dichtbij woont.

Stephanie
12 November 2022

Was lekker en heel snel :-)

Rianne
12 November 2022

Ik had een Donerschotel besteld en die was ongelooflijk lekker

Harrie Ates
11 November 2022
Jeffrey
10 November 2022

Nette bezorging, goede smaak.

Berenschot
8 November 2022

Op tijd besteld en was op tijd bezorgd! Eten ook goed!

Sabine
6 November 2022

Altijd prima en snel geleverd zelfs op zondag! Zeer tevreden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patricia
2 November 2022

Eten was heerlijk en snel bezorgd

E. van Dijk
26 Oktober 2022

Wowh perfect eten en super snel geleverd

Van der Veen
23 Oktober 2022
Anoniem
21 Oktober 2022

25 minuten eerder gekregen

Edwin Tempelman
18 Oktober 2022

Alles smaakte prima. Alleen waren de aardappelschijfjes niet al te warm meer. Deze zaten in een normaal papieren zakje die niet helemaal gesloten was. Dit zou ik anders doen.

Anoniem
16 Oktober 2022

Het eten was snel bezorgd en de kwaliteit is altijd goed. De pizza’s zijn altijd rijkelijk belegd en het deeg is van een smaakvolle kwaliteit. Kortom een erg tevreden klant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

John Elst
16 Oktober 2022

Eten was oke, alleen niet warm maar lauw.

Michael
12 Oktober 2022

Het eten was aangebrand !!!!

George
9 Oktober 2022
J.schaffer
1 Oktober 2022

Had extra knoflooksaus besteld en betaald maar niet gekregen

gerrit
1 Oktober 2022
Elly
28 September 2022

Prima eten, mooi op tijd 👍

Karst Hendriks
25 September 2022

Alles was prima voor elkaar en het eten heerlijk.

Stefano
7 September 2022

Zat geen knoflook saus bij

Cindi
5 September 2022
Stokkies
1 September 2022

Ik had een tosti groot masr de kaas was niet eens gesmolten beetje jammer

Peter Mosman
31 August 2022
Ikink
31 August 2022
Jelmer Vos
29 August 2022

Helaas heeft de helmer zijn oude en vertrouwde kwaliteit wat verloren. In het verleden was deze van een hoger niveau. Jammer om deze tendens te zien. Hoop dat ze er wat mee gaan doen je betaalt als klant er genoeg voor.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Beste Jelmer, wij waarderen het enorm dat klanten een feedback plaatsen. Je hebt een lahmacum met shoarma besteld. Onze Lahmacuns en shoarma komen al jaren van dezelfde leverancier. Wat is er dan aan kwaliteit minder geworden ? Is de shoarma te zoutig of de lahmacun te ver doorgebakken ?? Je mag ons ook graag bellen als iets niet goed is. We hebben graag persoonlijk contact om je te helpen.

Ikke
28 August 2022

Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Buren
25 August 2022

Jammer dat als je aangeeft om 19.00 uur dat het om 17.45 uur al gebracht word. Late lunch gehad dus de helft weg kunnen gooien omdat we nog niet zoveel zin hadden. Krijgen een mail met bezorgtijd en ook op de bon staat het. Word geen aandacht aan gegeven. Erg jammer

Antwort von De Helmer

Beste van Buren, vervelend dat het deze keer zo is gegaan. Mocht het nog een keer gebeuren, bel ons dan dan zorgen wij ervoor dat het weer wordt opgehaald en dat we het dan alsnog (vers bereid) om 19:00uur wordt bezorgd.

Michael
24 August 2022

Eten is goed alleen ik vind bezorging was altijd gratis binnen helmerhoek en nu opeens kost een euro plus transactiekosten van 0,25

Antwort von De Helmer

Beste Michael, het is voor ons helaas niet meer rendabel om gratis te bezorgen. Om de kosten enigszins te drukken hebben wij als Ă©Ă©n van de laatsten in Enschede bezorgkosten geĂŻntroduceerd. De €0,25 transactiekosten betaal je aan de betaalprovider (niet aan ons).

Johan kooiker
23 August 2022

👍😜

Karin
16 August 2022

Patat was slof en pizza koud. Dit was wel de eerste slechte ervaring die ik had. Bestelling is opnieuw geleverd. Dit was best snel. Alleen was de patat nu te hard gebakken. Ik heb gebeld met de zaak en mij is verteld dat de leverancier sinds kort een ander merk patat levert. Omdat dit de 2e bestelling op een dag was dat niet goed was, besloot ik het hier maar bij te laten en niet om nieuwe patat te vragen. Na de teleurstelling zat ik vol. Jammer, maar wie weet volgende keer beter

Linda van Buren
13 August 2022
P
10 August 2022
Bjorn van den Graven
8 August 2022

De döner kapsalon is daar gewoon het lekkerst en je krijgt zeer grote porties. De bezorger was er binnen 10 minuten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thomas
7 August 2022
Leonie
7 August 2022

Heel lekker eten zoals altijd. Helaas was het bakje van de appel-komkommersalade open gegaan in de tas waardoor alles eronder zat en de salade niet meer te eten was. Niet de eerste keer dat dit gebeurt. Verbeterpunt: beter sluitende salade bakjes. En de salade niet in de tas met warm eten doen. Hierdoor wordt de salade ook warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Beste Leonie, dank voor de tip en je hebt helemaal gelijk. Dit is vaker doorgegeven. Dat gaan nu wederom doen.

S.
6 August 2022

Niet zoals verwacht, 1 soort groente op me doner
 had meer variatie verwacht zoals op het plaatje. Tomaat komkommer ui etc nu alleen koolsla.

Antwort von De Helmer

Beste S. Op het broodje döner zit koolsla met komkommer en ui er in.

Nijland
6 August 2022
Roy Huiskes
3 August 2022

Eten is er niet beter op geworden Wat ik helemaal een schande vind is dat ik 1 euro bezorgkosten moest betalen

Antwort von De Helmer

Beste Roy, wij bezorgen met elektrische fietsen en met bezorgauto’s. Zoals je wellicht hebt vernomen zijn de energiekosten meer dan verdubbeld en brandstofprijzen met meer dan 50% gestegen. Wij hebben ondanks deze stijgende kosten tot heden geen bezorgkosten in rekening gebracht, als Ă©Ă©n van de laatsten in Enschede. Om onze kosten toch enigszins te compenseren rekenen wij vanaf heden slechts Ă©Ă©n euro bezorgkosten (binnen Helmerhoek). Je krijgt bij je bestelling zelfs nog een gratis snack/blikje fris van ons. Als jij het dan “een schande” vindt dat wij ons hoofd boven water proberen te houden dan mag je je bestelling met alle plezier gratis komen afhalen. We zullen je met een lach en een praatje verwelkomen. Fijn weekend en blijf positief.

Truus Jonkers
29 Juli 2022

Keurig op tijd. Vriendelijke bezorger en de schotel was heerlijk!

Dick
27 Juli 2022
Kim
26 Juli 2022

Aardige bezorger en een heerlijke pizza!

Joke
25 Juli 2022

Korst was wat aan de harde kant.

Nayil
19 Juli 2022
Landkroon
14 Juli 2022

Was lekker

Stephanie
13 Juli 2022

De patat van de kapsalons waren niet te eten De 2 porties aardappelschijfjes ook weggegooid omdat dat niet te eten waren

Schuurman
8 Juli 2022

Het was mooi op tijd.we hadden een tijd aangegeven en dat klopte helemaal.eten was wederom erg goed.als we wat eten bestellen, bestellen we altijd bij de helmer. Echt een aanrader.

Moniek
3 Juli 2022

Helaas een normale shoarma ipv een grote geleverd, daarnaast zat er geen knoflook en brood bij de bestelling. Wel snel geleverd en goed van smaak!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thomas
2 Juli 2022
Stef
2 Juli 2022

Lekkere en goed belegde pizza

Truus Jonkers
28 Juni 2022

Bezorging snel en vriendelijk. Wederom combi de Helmer. Vlees was heerlijk en goed op temperatuur en op verzoek lekkere kipstukjes"met" Knoflooksaus vergeten (gelukkig nog wat in de koelkast.....) Aardappelschijfjes niet meer warm en (dus....) slap....zijn we niet gewend! Bakje "groen...." smaakte anders en niet zo lekker...was aan de lauwe kant(misschien daarom....)

Antwort von De Helmer

Beste Truus, dank voor je bericht en vervelend dat het niet naar wens was. Excuses daarvoor ! Wij zullen ons best doen om de punten te verbeteren. Mocht het een volgende keer niet naar wens zijn, bel ons dan aub dan regelen we het meteen voor je.

Petra
26 Juni 2022

Ik had 1x met sambal zat er op beide besllingen sambal terwijl ik geen sambal lus. Helaas 1 portie weg kunnen gooien,

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Beste Petra, ik heb de bestelling nog eens nagekeken en je hebt 2x kapsalon met sambal besteld. Dan maken wij dat dus en vinden we het apart dat je ons dat kwalijk neemt

isabel
25 Juni 2022

Your pasta carbonara is absolutely delicious, I love it.

D
24 Juni 2022
Tanja
22 Juni 2022

Heerlijk eten en nette bezorging niet te lang en eten was nog lekker warm bij aankomst. Vooral de kapsalon is heel lekker en goed gevuld!

Joan Peddemors
17 Juni 2022
Anoniem
14 Juni 2022

Snel, warm en lekker!

Gerrit Dokter
10 Juni 2022

Snelle bezorging Lekkere shoarma

D.A. Knol
9 Juni 2022

Het was wederom heerlijk alleen ik had 2 bakjes knoflook besteld en ik had er maar 1 gekregen dus in vervolg graag 2 bakjes knoflooksaus bij mijn bestelling ik heb er wel voor betaald

M.Everink
6 Juni 2022

2 broodjes kipdöner met kaas besteld. Kaas ontbrak, knoflooksaus was wat aan dunne kant en weinig smaak en ook de gratis snack zat er niet bij. Ik ben beter gewend dus dit was zeer teleurstellend! Of ik dit snel hier nog een keer bestel? Nee, dat doen we niet meer Bezorging was netjes en optijd.

Anoniem
6 Juni 2022

Had veel harde stukjes in me kipzitten.. Kreeg niet weg.. Niet alles maar jammer. Nooit eerder gehad.

Keyomie
6 Juni 2022

De pizza's waren koud..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeffrey
5 Juni 2022
Erica
4 Juni 2022
D.A. Knol
30 Mai 2022

Het was echt voortreffelijk heb heerlijk gegeten TOP!!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Suus
26 Mai 2022

Schotel was goed maar knoflooksaus erg dun zonde van je geld

Cindi
23 Mai 2022

super snel geleverd, goed warm en heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thomas
21 Mai 2022
Stef
21 Mai 2022

Pizza shoarma was super lekker en optijd bezorgd.

Truus Jonkers
16 Mai 2022

Zeer snelle bezorging en wederom door een vriendelijke bezorger. Weer schotel de Helmer besteld en op verzoek is de kipdoner vervangen door de vertrouwde kipfiletblokjes. Super!

Martijn
13 Mai 2022
Suzanne
8 Mai 2022

Bedankt voor de nalevering, super opgelost!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Graag gedaan Suzanne !! Jij bedankt voor je geduld en toch hele fijne recensie

Thomas
7 Mai 2022
Sem rebergen
6 Mai 2022
Remy
3 Mai 2022

Veel hier besteld afgelopen jaar, maar de laatste maanden is de kwaliteit slechter geworden. Bestelling vaak incompleet en shoarma is er niet lekkerder opgeworden. Helaas

BM
2 Mai 2022

Kleine porties en eten smaakt ook niet bijzonder

Cindi
1 Mai 2022

zoals altijd, top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Truus Jonkers
1 Mai 2022

Wederom keurig bijtijds bezorgd door vriendelijke bezorger. Schotel de Helmer was goed op temperatuur en heerlijke knapperige aardappelschijfjes. Wel 1 kleine kanttekening: normaliter zitten er kipstukjes met gegrilde groenten bij. Deze keer echter "soort van"(?)kip(?)plakjes zonder de gegrilde groenten. Dat was jammer.... Anders wederom 5 sterren i.p.v.de huidige 3.... Note: Is toch ook niet echt een goedkope schotel!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruwhoff
1 Mai 2022

Het ziet er goed uit en het smaakt heerlijk.

Frank
28 April 2022

Zoals altijd keurig op tijd en superkwaliteit

Gert
26 April 2022

Sneller bezorgd dan aangegeven.

Jan
23 April 2022

Het ging weer van een leien dakje 👌

MB
19 April 2022

Kapsalon zwom in de saus en kip was erg vet. Helaas niet veel van op gegeten en nadien iedereen buikklachten.

Thomas
16 April 2022
San
15 April 2022

Goed alleen jammer dat de aardappelschijfjes verschrikkelijk zout waren gekruid

Groen
13 April 2022

Altijd heerlijke geen vet vlees!

Pascal
13 April 2022

Snelle bezorging en nog lekker warm

Kooiker
11 April 2022
Kromkamp
9 April 2022
Henk koning
4 April 2022

Lekkere zeer snel gebracht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hanneke will
3 April 2022

Heerlijke pizza, snel bezorgd en goed warm!

Martin
2 April 2022

Heeerlijke pizza's en precies op het afgesproken tijdstip geleverd. Super!!!

Tevreden klant
2 April 2022
Helmerhoek
2 April 2022
Erwin Winters
31 MĂ€rz 2022

5 minuten te laat en pizza extra moeten opwarmen omdat deze niet meer warm was. Kapsalon was niet echt heel warm.

Stephanie
29 MĂ€rz 2022

Super snel en lekker eten, altijd top hier!

Groen
28 MĂ€rz 2022
Yvette flokstra
28 MĂ€rz 2022

Hoi hoi voor 12:50€ vond ik het heel lekker alleen een beetje weinig voor wat je betaald. We hadden iets meer verwacht. Groetjes.

Stef
26 MĂ€rz 2022

Heerlijke pizza shoarma

Brouwer
21 MĂ€rz 2022
I. M.
21 MĂ€rz 2022

Wij bestellen regelmatig bij jullie, altijd goed! Gisteren de nieuwe crispy chicken burger gehad, goed vlees ! Een verbeterpunt iets meer saus! De verhouding was niet goed, teveel vlees en brood en te weinig saus. Smaak verder was goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brigitte
20 MĂ€rz 2022

Tosti ham, kaas ananas. Kaas was niet gesmolten, zelf nog ik de oven gedaan

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Goolkate
20 MĂ€rz 2022

Knoflooksaus was niet geleverd Jammer as je broodje shoarma bestelt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thomas
19 MĂ€rz 2022
Petra Van Ende
19 MĂ€rz 2022

We hebben een groot broodje shoarma besteld... we krijgen een normaal formaat...met heel veel vlees

Onno
18 MĂ€rz 2022
Thomas
12 MĂ€rz 2022
Steph
11 MĂ€rz 2022

Pizza was een beetje droog maar smaakte verder prima

Ingrid
7 MĂ€rz 2022

Prima en lekker. Bezorgtijd is zoals aan staat gegeven. Soms zelfs eerder. Raad jullie altijd aan

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

RM Coops
5 MĂ€rz 2022

De smaak is prima, maar daar is ook alles mee gezegd. Toen het werd gebracht werd aangegeven dat "het bakje shoarma was gevallen, het heeft alleen iets gelekt". Het bleek echter dat de complete bestelling was gevallen. Na de zoveelste keer dat er iets met de bestelling is, is het nu klaar. Hier bestel ik dus helemaal niets meer. En dat voor bijna €53 !!

Jelmer Vos
5 MĂ€rz 2022

Helaas was het eten niet echt best. Zeker de pasta niet. De prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht. Ik over weeg om een andere eet gelegenheid te gaan zoeken.

Silvia
4 MĂ€rz 2022
Gerben
4 MĂ€rz 2022

Mooi op tijd. Eten was goed!

Tony
1 MĂ€rz 2022

Goed eten en warm bezorgd

Thomas
26 Februar 2022
Hans
26 Februar 2022

We bestellen een paar uur van tevoren en dan wordt de bestelling een half uur later bezorgd!

Antwort von De Helmer

Beste Hans, het euvel is dat half Enschede tegenwoordig een paar uur van tevoren besteld en heel veel mensen geven dan hetzelfde tijdstip aan. Dat is echt een standaard iets geworden en dat komt (helaas) steeds vaker voor.

Suzanne
25 Februar 2022

Uitstekend als altijd!

Astrid
24 Februar 2022
Ewald
21 Februar 2022
Ineke Niemeijer
20 Februar 2022
Antwort von De Helmer

Dank Ineke !!

Glenn
20 Februar 2022

Heel lekker gegeten en porties zijn wel aan de grote kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Dank Glenn ! Liever te veel dan te weinig 😉

Monique
20 Februar 2022

De pizza’s werden bijna koud bezorgd en een half u eerder dan gevraagd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

We zullen de volgende keer beter op de tijden letten Monique . Als de pizza’s een volgende keer niet naar tevredenheid zijn, bel dan aub dan zorgen we ervoor dat het in orde komt. Nogmaals dank voor het vertrouwen.

Collin
20 Februar 2022

Altijd erg goed eten bestel hier regelmatig of haal op maar altijd top in orde!

Antwort von De Helmer

Dank voor de complimenten!!!!

Thomas
19 Februar 2022
H.Meijers
16 Februar 2022

Smaak is goed, eten moest wel opgewarmd worden. Volgende keer van plan om zelf op te halen.

Truus Jonkers
15 Februar 2022

Weer heerlijke schotel. Lekker warm Precies op tijd gebracht door vriendelijke bezorger.

Angela
15 Februar 2022

Mix schotel was niet lekker. Vlees was droog en smakeloos. Slappe patatjes en aardappelschiifjes. Jammer.

Martijn
13 Februar 2022

Vriendelijke bezorger en altijd lekker eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michael
13 Februar 2022

Zeer goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erica
13 Februar 2022
Thomas
12 Februar 2022
Huizinga
10 Februar 2022
Bareld soer
10 Februar 2022

kwaliteit goed alleen jammer geen showarmamet wat patat of gebakken aardappeltjes ,losse patat er bij maakt het wel duur 9 patat extra € 5 ) een zakje was genoeg

Frits
7 Februar 2022

De saus van de spaghetti bolognese bevatte genoeg gehakt, maar amper tomaten, dus het was meer spaghetti gehakt. En het brood was helemaal niet afgebakken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

gerrit
7 Februar 2022

supersnelle bezorging ....en dat op een zondag......eten was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ewald
7 Februar 2022
Suus
7 Februar 2022
Thomas
6 Februar 2022
Tom
6 Februar 2022
Thomas
5 Februar 2022
Ellen
3 Februar 2022

Bezorger was 10 minuten te vroeg, maar dat is in ieder geval beter dan te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sipke
30 Januar 2022

Lekker, veel en snel. Het was weer een uitstekende keus.

Karin van wakeren
30 Januar 2022

De Yufka’s waren al haast koud dus dat was minder. De smaak was goed

Harry
29 Januar 2022

Perfecte service, uitstekend eten. Een echte aanrader.

Daron
29 Januar 2022
Krol
28 Januar 2022

Zoals altijd superlekker en mooi op tijd bezorgd.

Roesink
28 Januar 2022
meijerink
27 Januar 2022

Ik moet eerlijk zeggen dat deze keer de vulling van de pizza maar matig was. Voor de prijs die ik moet betalen van een pizza, kan ik het zelf beter. Jammer!!!

Nm
26 Januar 2022

Zoals altijd, super !

Ana
26 Januar 2022

Perfekt! Snel bezorging, erg lekker eten! :)

Cindi
26 Januar 2022

zoals altijd, super snel geleverd, super heet, en super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Truus Jonkers
25 Januar 2022

Weer een prima combischotel. Lekker warm en smaakte goed. Tijdige en vriendelijke bezorging.

Roy Huiskes
23 Januar 2022

Heb het idee dat de kwaliteit de laatste tijd erg achteruit gaat jammer

Anoniem
20 Januar 2022

We hadden om 17,05 besteld en zou om 17,30 klaar zijn maar toen ik er aan kwam om 17,25 moesten ze nog beginnen met de burger en pizza's maken zeer vervelend het was uiteindelijk om 17,45 klaar maar wel lekker.

Cindi
17 Januar 2022

Snelle levering, altijd vriendelijk, eten altijd heet en vooral heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk koning
12 Januar 2022

Was een beetje flauw/smaakloos

Marloes
11 Januar 2022

Heerlijk gegeten en snelle bezorging top!

G. Martin
10 Januar 2022

Lekker eten, grote porties en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nathalie
8 Januar 2022

Top pizza, bamibal en bezorger!

Wim
8 Januar 2022
Mirella
5 Januar 2022

Altijd prima

Vd voort
3 Januar 2022

De kapsalon was prima echter de lasagne shouarma was heel erg zout deze helaas niet opgegeten

Anoniem
3 Januar 2022
Lisette
3 Januar 2022

De shoarma , döner aardappeltjes waren meer dan genoeg en lekker maar de spare rond waren niet warm en absoluut niet lekker. Ik heb ze geeneens opgegeten . Sorry

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
2 Januar 2021

Alles prima, mooi op de afgesproken tijd gebracht en lekker

Wevers
2 Januar 2021

Ondanks dat het 1 januari was, was ons eten er super snel en weer van goede kwaliteit!

Kim
30 Dezember 2021

Normaal altijd super lekker eten. Dit keer waren de aardappelschijfjes slap, zacht , vet en alsof ze voor de 2de keer in de frituur waren gegooid. Erg jammer

Molly
27 Dezember 2021

Niet wat we gewend zijn. Burger was veel te lang gebakken en helemaal taai.

Moniwue
25 Dezember 2021

Het was heerlijk, goed warm nog en zeker op tijd 👍

D
24 Dezember 2021
Peters
23 Dezember 2021

De bestelling zou op ons verzoek geleverd worden om 18.15 uur. Helaas werd het al bezorgd om 17.45 uur. Ook zat er een botje in de lamacun.

Vincent
21 Dezember 2021
Rademaker
20 Dezember 2021
Petra
18 Dezember 2021

Pizza was van binnen niet helemaal gaar, smaak was lekker

Samantha
16 Dezember 2021

De aardappelschijfjes waren veel te donker gebakken die smaakte ook echt aangebrand. De shoarma was net rubber. De burger was daarin tegen wel heel lekker.

Hum
15 Dezember 2021

Slecht tot zeer slecht, mijn bestelling was gewoon aangebrand. Zoals her er uit zag, zo smaakte het ook. Heb een rechtstreekse mail gestuurd, wordt gewoon niet op geantwoord. Slecht zeer slecht. Zet het nog even op mijn eigen fb site. Kijken wat er dan gebeurt. Dit incl foto, zodat iedereen zelf kan oordelen. Echt slecht

Antwort von De Helmer

Beste Hum, echt jammer van de slechte ervaring. Wij vinden uw reactie wel een beetje overdreven. U bent al jaren trouwe klant en daar is nooit iets mis gegaan. Waarom een e-mail schrijven en het op Facebook plaatsen ?! U kunt ons ook gewoon bellen of langskomen, dan maken we direct een nieuwe lahmacun voor u. Persoonlijk contact is hier in veel beter dan e-mail of Social Media. Uw e-mail hebben we overigens nergens kunnen vinden.

Frank Leijdekkers
14 Dezember 2021

Bezorging erg snel en goed warm, daar niets dan lof over. Echter vond ik de porties van de broodjes shoarma wel erg klein, met name van de super zeker gezien de prijs. Ook daar had wel een extra broodje bij gemogen gezien het formaat en een euro voor dat kleine beetje kaas vind ik ook wel erg veel. Kwaliteit van het eten is dan wel weer erg goed.

Koen
14 Dezember 2021
Harry
12 Dezember 2021

Zoals altijd perfect eten en perfecte bezorging.

Roy
10 Dezember 2021

Bestelling lauw tot koud, tosti gezong geen tomaat en dillesaus

Judith
10 Dezember 2021

Bestel heel vaak, maar laatste tijd mankeert er steeds meer aan. Vandaag koude pizza / aardappels, pizza niet gesneden. Jammer, je zou meer verwachten..

Laura
8 Dezember 2021

Erg lekker! Warm en snel geleverd

eef
8 Dezember 2021
Sonjs
8 Dezember 2021

De prijs die je betaald voor de spare ribs, staat scheef op de inhoud . Veel bot heel weinig vlees.Dus 8 stukjes bot met haast geen vlees. Tegenvaller

.
7 Dezember 2021
Ad
6 Dezember 2021
Gerriy
6 Dezember 2021
Wendy Reijnen
4 Dezember 2021

De bestelde pizza’s waren niet erg warm en het gratis blikje Fanta is niet mee geleverd.

Antwort von De Helmer

Beste Wendy, we gaan het blikje Fanta vandaag alsnog bezorger. Jammer van de mindere ervaring. We gaan ons uiterste best doen om het de volgende keer naar volle tevredenheid te bezorgen.

Ik
1 Dezember 2021
joan peddemors
29 November 2021
Ronald Wetzels
28 November 2021

Ei op de pizza was te snotterig niet gaar genoeg. Eiwit had gaarder moeten wezen. Voor de rest smaakte de pizza goed.

Jose
28 November 2021
meijerink
27 November 2021
M
23 November 2021

In het beginsnelheid de week is er een betere pizza bakker, dan in het weekend.

Bert
21 November 2021

Zoals altijd prima levering en heerlijk eten

Dominique
21 November 2021

Ik woon 1 minuut van de helmer af, maar kreeg de pizza gewoon lauw afgeleverd. Na 1 pizzapunt te hebben gegeten was de rest koud en de kaas hard geworden. Erg slecht! De extra bamischijf was wel heet..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Beste Dominique, bestellingen hebben vandaag niet langer dan een minuut gewacht. Bezorgers voldoende dus erg vreemd dat de pizza lauw was. Een volgende keer aub bellen dan regelen wij een nieuwe pizza. Jammer van de slechte ervaring.

A. Noniem
21 November 2021

Pizza's waren taai... mager belegd en koud. 1 zelfs verbrand. Niet de kwaliteit die wij gewend zijn.

Oosterkamp
20 November 2021

We zouden gratis blikje cola krijgen maar hebben we niet gekregen, 1 van de wraps was koud had bijna geen saus en maar klein beetje kaas waar we om vroegen

Antwort von De Helmer

Beste Oosterkamp, excuses voor het niet brengen van het blikje. Je woont dichtbij, bel de volgende keer even dan brengen we het na. Dat gaan we vandaag overigens alsnog doen.

Joan Peddemors
20 November 2021
Ilse
19 November 2021

Jammer dat mijn eten in 2 delen moest worden bezorgd. Vond het bijzonder dat hier heel makkelijk over werd gedaan. Excuus werd nieteens gegeven. Bestel graag bij jullie maar vond deze houding niet heel prettig.

R. Hedo
17 November 2021

Eten was lekker en bezorgen was op tijd alleen ik vond het jammer dat de saus was er niet !! :(

Antwort von De Helmer

Beste Riva, excuses voor het ongemak. Bel de volgende keer dan leveren we het snel na. Je woont dichtbij

Matthias Post
17 November 2021

Helaas verkeerde pizza ontvangen. Geen carbonara speciale, het smaakte wel prima

Jeffry
16 November 2021
Nijkamp
14 November 2021

Eten was zoals altijd prima
 De volgende dingen ontbraken: Blikje sprite Pita broodje Verder was het bakje aardappelschijfjes niet erg vol

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Helmer

Beste Donny, Excuses voor het ontbreken van de genoemde producten. Wij gaan er voor zorgen dat het blikje sprite zsm wordt nageleverd. Dank voor de terugkoppeling!

Marianne
13 November 2021

Het was weer Super lekker !😋

Jose
10 November 2021
Korf
9 November 2021

Vlees was niet erg warm . Had broodje shoarma besteld met 2 extra broodjes. Ik verwacht dan 3 broodjes zaten er echter maar 2 in.

Rick
7 November 2021
Monique
7 November 2021

De pizza had een droge smakeloze bodem/korst. Ook de vulling voldeed niet aan de verwachting.

R.Langkamp
7 November 2021

Ik heb 2 schotels kipdöner besteld. Heel lekker van gegeten. De bijgeleverde salade zou ik een keer met andere ingrediënten maken.

Kris
1 November 2021

Heerlijk pizza en schotel en alles warme genoeg. Super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gouma
1 November 2021

De pizza was bijna koud en er was maar 1 bakje knoflooksaus terwijl er 2 besteld waren en ook op de kassabon staan. Normaal is het altijd prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

    <