Beoordelingen van De Helmer Enschede

Recente recensies van De Helmer Enschede

5 sterren na 202 reviews

, 17-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is hier altijd goed.

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals gewoonlijk weer erg lekker en goed en super snel bezorgd ik ben zeer tevreden zo snel kan ik niet koken laat staan koken en bezorgen binnen 20 min nadat ik gebeld heb waren ze er echt TOP!!!!!

Reactie van De Helmer:Hahaha leuke reactie Rianne !! Fijn dat alles naar wens was

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was, zoals altijd, weer heerlijk. Alleen had ik een andere saus besteld dan gekregen op mijn lachmaun. En het gratis product, Sprite, niet ontvangen. Niet het ergste wat kan gebeuren, vandaar ook niet meteen telefonisch contact opgenomen.

Reactie van De Helmer:Beste Kamp, wij gaan er voor zorgen dat u vandaag/morgen alsnog de Sprite bezorgd krijgt. Mocht er een volgende keer iets niet goed zijn met de bestellingen. Laat het ons dan vooral telefonisch weten dan regelen we het direct met u.

, 05-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en zoals altijd heerlijk gegeten!!

, 04-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed

, 02-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeee snelle levering. Eten van prima kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goede porties en snel en warm thuis bezorgd. Heerlijke maaltijd.

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima! was zeer goed te doen

, 26-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles wat ik bij jullie besteld had was lekker, kan niet beter, en de service was uitstekend

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas waren spare ribs dit keer van zeer matige kwaliteit. Jammer maar helaas.

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het is altijd perfect!!

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer niet helemaal tevreden, een lamacun waarbij de knoflooksaus alleen aan het begin en einde van het papier zit en er tussen niks. het saladebakje was open en de inhoud tussen het colablikje,fristy, appelmoes en kindersurprise, lekker smerig dus. Het eten op zich was prima

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakt erg lekker! Het is jammer dat er niet goed wordt gekeken als je iets aangeeft wat afwijkt van het standaard! Kapsalon doner met whiskysaus besteld,maar met Knoflooksaus gekregen! Dus het maakt niet uit of je het met de helmer app besteld of met thuisbezorgd. Nl

Reactie van De Helmer:Beste Astrid, vervelend dat je bestelling niet is aangeleverd zoals besteld (sorry daarvoor). Mocht het de volgende keer niet goed zijn bel dan even dan maken we alsnog goed. Het is geen excuus maar 90% van de kapsalons wordt met knoflooksaus besteld, dan sloopt zo’n fout er blijkbaar bij in. Dank voor de terugkoppeling !!

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De shoarma was droog en bestond uit hele kleine stukjes.Misschien nog opgewarmde restjes van gisteren gezien het vroeger tijdstip van de bestelling.Normaal gesproken is het eten perfect.

Reactie van De Helmer:Beste Ad, dank voor de melding. Wij warmen nooit restjes op van de dag ervoor aangezien wij nooit restjes(?!) hebben. Kan zijn dat het deze keer iets te lang onder de grill heeft gelegen. Mocht het een volgende keer niet naar wens zijn, laat het ons dan vooral telefonisch weten ! Nogmaals dank .

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's en snelle bezorging door een vriendelijke, beleefde jongeman!

, 14-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden een patat doner besteld zonder sla, echter werd deze bezorgd met sla.

Reactie van De Helmer:Beste van der Veen, excuses dat we over de opmerking heen hebben gelezen. Als er een volgende keer iets verkeerd wordt geleverd, gewoon ff bellen dan maken we het opnieuw voor je.

, 14-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Exact op tijd en het eten was warm en zoals altijd weer erg lekker!

, 13-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten goed, prijs uitstekend. Bezorging slecht, Was niet compleet! We misten de Cloa. Bezorger had belooft dit later te brengen. echter is dit niet gebeurd.

Reactie van De Helmer:Beste Brilman, Dat is niet zoals het hoort. We gaat dit alsnog vandaag/morgen nabezorgen. Excuses voor het ongemak.

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De laatste tijd ontbreekt er telkens wel iets vandaag pizza gamberi met ui, geen ui te bekennen.... De Calzone's zijn al enkele maanden een stuk kleiner.... Het is dat ze goed smaken waardoor wij blijven bestellen

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Exact op tijd bezorgd,en weer super lekker

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spaghetti carbonara besteld was zeer triest! Half gekookte spaghetti met room, een paar snippertjes ui en flubberige ham.. heel jammer van die €9,50!

, 28-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De lekkerste cheeseburger!!

, 27-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen regelmatig hier, gisteren een pizza kip besteld en dat zag er niet uit ook hoeveelheid kip was weinig. Als je pizza kip besteld dan verwacht je ook kip erop en niet een beetje saus en kaas. Bezorging was wel op tijd.

Reactie van De Helmer:Hallo Maher, De pizza “kip” heet bij ons pizza Pollo en staat gewoon op onze menukaart. Als je een mix pizza bestelt zoals bijvoorbeeld een kip-Hawaï dan is de hoeveelheid kipfilet iets minder omdat er ook andere ingrediënten op komen. Dus als je meer kipfilet wenst dan kun je een pizza Pollo bestellen of een pizza Kip-Hawaï en aanvinken dat je extra kipfilet er op wil.

, 21-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We moesten redelijk lang wachten. Pizza was bijna koud

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk!

, 16-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk en de bezorging verliep snel. Top zaak

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Door een foutje bij de bezorging, werd een deel nageleverd. Maar perfect opgelost door De Helmer met een nieuwe portie warme aardappelschijfjes. Prima opgelost, waarvoor hartelijk dank.

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd lekker

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed te eeten niks op aan te merken

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was niet compleet. En de schotel varkenshaas in room saus. Viel heel erg tegen. Meer saus dan vlees en champions!Nooit weer

, 31-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top zoals altijd weer lekker gegeten! Vriendelijke bezorger.

, 27-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was koud! Afgelopen 5 bestellingen was er elke keer wel iets wat niet klopte of niet goed was. Jammer, was altijd erg te spreken over jullie.

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Koude pizza brr En we wonen zo dichtbij Niet de eerste keer!!!!

, 25-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker!

, 17-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten weer, top echt een aanrader!!

, 12-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

‘t Was er sneller dan we dachten Het was weer erg goed 👍🏻

, 08-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lichtelijk aangebrand. Smaakte wel goed. En bezorging was op tijd.

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling: Lasagne shoarma en traditionele lasagne. We vonden het eten erg zout! Daarom hebben we ons eten niet opgegeten helaas. Bij een eerdere bestelling enkele weken geleden hebben jullie het drinken niet bijgevoegd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op de gevraagde tijd bezorgd en écht de lekkerste burgers!

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd al besteld bij jullie en nu via de app. Echt geweldig. Tot de volgende keer.

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk gegeten.

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke kapsalon doner!

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zelfs iets eerder dan de aangegeven tijd! En zoals altijd pizza's waren lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was perfect gebakken: de bodem was gaar en lekker zacht. Er waren geen tekenen van onnodige verhitting.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker alleen zat het drinken er niet bij

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas enkele keren niet alles geleverd gekregen. Deze keer, knoflook en drinken vergeten toe te voegen. 1x eerder wel achteraan gebeld, alsnog ontvangen wel een uur later. Nu geen actie ondernomen. Helaas horen we dit meer om ons heen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten. Altijd op tijd. Vandaag waren ze het gratis drankje vergeten mee te leveren. Jammer dan, kan gebeuren. Uur later komen ze het zonder bericht van mij toch na leveren. Dat noem ik klantgericht!

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top aardige bezorger!!

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We moesten veel te lang wachten. Mijn zoon is uiteindelijk naar de Helmer gegaan. Men moest het nog klaar maken. De aardappeltjes waren rauw, de pasta half koud en de hamburger ongelijk gebakken. Telefonisch onbereikbaar door grote drukte, maar via internet was wel te bestellen ondanks te grote drukte. Deze keer een hele slechte ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer de tweede keer weer slechtebezorging.de kapsalon weer door elkaar saus in de deksel.volgende keer toch maar weer zelf op halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Matig shoarma lauw sausje na bezorgd na gebeld te hebben

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect eten! Beetje laat vanwege drukte, maar excuses aanvaard.

Reactie van De Helmer:We doen echt ons uiterste best om iedere klant zo snel mogelijk z’n eten te bezorgen. Dank voor het begrip Twan, dat wordt echt gewaardeerd !

, 17-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bezorging deze keer (maandag avond, naar Boekelo). Eten was prima.

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zou een gratis blikje Fanta bij zitten, is niet mee bezorgd helaas. Vond het te klein om over te contacteren maar dat was wel jammer. Is overigens niet de eerste keer.

Reactie van De Helmer:Beste Susanna, ik laat je gratis blikje Fanta vandaag nabezorgen. Excuses voor het ongemak. Ik zie overigens dat dit de eerste keer is dat je via onze site besteld hebt.

, 13-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was nat aan een kant en de topping lag over het algemeen aan een kant was helemaal verschoven

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en snelle bezorging 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal altijd top bezorging.jammer deze keer zat de sambal behalve inhet zakje overal buiten de bakje. De hele kapsalon door elkaar.maar toch lekker gegeten zoals altijd.

Reactie van De Helmer:Beste Anita, dank voor de terugkoppeling. Wij trachten onze bezorgers altijd zo rustig en netjes mogelijk te laten rijden maar hebben daar hebben we niet altijd controle op. Het enige dat we kunnen doen is bezorgers er op aanspreken als er een melding/klacht door klanten wordt gedaan. Dus mocht het in de toekomst weer een keer voorkomen dat het eten niet netjes aangeleverd word, laat het ons dan aub telefonisch weten. Bij voorbaat dank en ook dank voor de mooie beoordeling !!

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de knoflooksaus al over de kapsalon zat, hierdoor werd het erg soppig. Niet erg smakelijk

Reactie van De Helmer:Beste Zielman, mocht u de saus in het vervolg apart in een bakje willen dan kunt u dat in het “opmerkingen” veld aangeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en de shoarma was heerlijk

, 29-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en alles was nog lekker warm.

, 28-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed. Dit keer was de bezorging super snel. Top

, 28-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had pizza shoarma speciaal en voor de helft quattro stagioni zonder champignons en met ui besteld. Ik kreeg gewone puzza shoarma en de helft van de quattro stagioni was wel zonder champignons maar geen ui. Erg slecht dat de bestelling niet goed gelezen wordt want op de bon die etbij zat stond het wel goed op.

Reactie van De Helmer:Beste Nathalie, Spijtig dat het deze keer niet goed is gegaan. Ik kan mij echter voorstellen dat onze Pizzabakker op een pizzadag jouw pizza net iets verkeerd maakt. Klanten hebben tegenwoordig allemaal hun bijzondere wensen en als het dan super druk dan sluipt een foutje er een keer in. Dat jij dit “erg slecht” vindt betreuren wij.

, 27-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk👍🏻

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd 2 uur na het bestellen pas bezorgd, wat ik erg lang vond duren. Ook werd ons een gratis drankje beloofd, maar hebben wij deze niet mogen ontvangen. Het eten was wel erg lekker en warm!

Reactie van De Helmer:Beste RH, Ik kan je gewoon niet uitleggen hoe ontzettend druk het gisteren was. Zowel bezorging als afhaal en daar is soms niets tegen tegen Te doen. Dat we uw blikje zijn vergeten is vervelend. Wij zullen er deze week voor zorgen dat het blikje alsnog wordt nageleverd. Dank voor de terugkoppeling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal gesproken ben ik zeer te spreken over De Helmer maar deze keer was het ronduit slecht. Ten eerste waren de pizza's nagenoeg koud en ook niet gesneden (waar wel om was gevraagd) en ten tweede was het broodje döner aan de verbrande kant.

Reactie van De Helmer:Beste Ka, Dank voor je reactie. Vreemd dat je pizza’s koud waren voor zo’n korte afstand... dat de pizza’s een keer niet zijn gesneden...tja excuses. Dat het broodje döner te ver was doorgebakken is niet fijn . je kunt een volgende keer ook even bellen als er iets niet goed is dan zullen wij kijken hoe we het kunnen verhelpen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al jaren bestel ik bij de Helmer maar de laatste paar keren is het zwaar ondermaats. Zo had ik vanavond een koude en een harde pizza die echt niet lekker was.

Reactie van De Helmer:Beste Desney, Spijtig dat de pizza niet warm was, geef dit aub een volgende keer aan dat maken we een nieuwe voor je. Dat je aangeeft dat het de laatste keren al niet goed is snappen we eerlijk gezegd niet. Wij krijgen juist veel complimenten over onze pizza’s. Dank voor je commentaar en laat het ook vooral horen als je wel tevreden bent.

, 21-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten klant vriendelijke bezorger! Echt een aan rader super!!

, 20-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, goede temperatuur en lekker gebakken. Al met al een goede service en heerlijk maaltijd gehad

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Perfect op tijd! Niet te heet maar zeker niet lauw! Ondanks de kou

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en lekker!

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lauw toen ik het ontving.

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en bij de pizza had ik nog aangegeven, of het iets anders kon. En dat ging perfect. Thanks De Helmer!

Reactie van De Helmer:Jij ook bedankt voor je positieve recensie marco !

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel heel jammer dat als je tegen kwart over 6 besteld t eten pas na half 8 het eten krijgt, de mensen zijn super vriendelijk dus daar is niks mis mee

Reactie van De Helmer:Beste Pascalle, dat heeft inderdaad te lang geduurd. Zeker als er verder ook niet gecommuniceerd is dat het lang zou duren. Ik neem deze week even contact met je op. En bedankt voor de lieve complimenten.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's waren stuk voor stuk goed. Ook lekkere salade. Goed dat je via een mail op de hoogte wordt gehouden van de bezorgtijd. Wel een kwartier later bezorgd en gratis product waar mee wordt geadverteerd was er niet bijgeleverd.

Reactie van De Helmer:Hoi HM, dit gaan we natuurlijk met je oplossen ! Je wordt binnenkort door ons benaderd. Excuses voor het ongemak

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks de opbrekingen van de weg was t eten nog prima van temperatuur, bedankt nog

Reactie van De Helmer:Graag gedaan, jij ook bedankt Romy !!

, 25-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd op tijd, kwalitatieve maaltijden en grotes porties👍

, 24-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toppie, toppie, toppie!

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De gratis cola was vergeten. Jammer... misschien krijgen we het een volgende keer extra!

Reactie van De Helmer:Hoi Tessa, dit gaan we natuurlijk met je oplossen ! Je wordt binnenkort door ons benaderd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als vanouds uitstekend gegeten en prima op tijd bezorgd

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duidelijk op de bestelling gezegd dat ik de saus apart wilde, maar weeeer is dat niet gebeurd. Patat werd daardoor erg nattig.

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was koud en ik kreeg een mail dat het om 17.50 zou komen en om 18.10 was het er. Dus een beetje laat. We hebben er zelf ook achteraan gebeld dat het koud was en dus te laat..

Reactie van De Helmer:Beste Romy, dank voor de melding. Wij hebben afgelopen maandag 2 zieke bezorgers te maken gehad en konden helaas maar 1 vervanger regelen. Excuses voor het ongemak en blijf ons vooral feedback geven !!

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit pizza. Ondanks dat de eerste pizza niet de goeie was, snel de goeie gekregen. Was alleen een beetje lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker Bezorging was half uur eerder dan gevraagd was jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke bezorger en zoals altijd heerlijk gegeten!

, 10-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten !! Bezorging was 15 minuten eerder dan aangegeven werd. Chapeau !!

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor dat we bestelden vroegen we ons af waarom bestelden we hier ook al niet meer Maar tijdens het eten kwamen we er al weer snel achter Aardappelschijfjes waren slap en koud dat geld ook voor de patat We hadden een kindermenu besteld met fristi omdat mijn zoontje geen chocomelk lust en wat krijgt die chocomelk We hadden jullie weer een kans gegeven maar helaas bestellen hier nu echt niet weer

Reactie van De Helmer:Beste Stephanie, erg jammer om dit te lezen.

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger kon het adres niet vinden hoewel ik al vroeg de bestelling door had gegeven en had aangegeven dat ik het echt om 17.45 uur (met extra uitleg over bestemming) moest hebben. De Pizza's kwamen meer dan 20 minuten later aan. Deze bezorger zei ' als ze koud zijn moet u maar even bellen voor nieuwe'. Omdat we dus al later konden eten, hebben we tijdens het eten gebeld met de mededeling dat de Pizza's niet meer warm maar eerde koud/lauw waren en de korsten al wat taai waren geworden. Ik zou een sms ontvangen met een code voor de volgende bestelling. Helaas nog niets ontvangen. Jammer want we hebben vaker bij u gegeten en dit was echt uitstekend, maar hier krijg ik wel een kater(tje) van.

Reactie van De Helmer:Beste Liesbeth, heel slecht dit allemaal. Wij hadden een kortingsbon verstuurd, waarom deze niet is aangekomen is een raadsel. Wij hebben nogmaals getracht je een bon te versturen.... mocht dit wederom niet zijn aangekomen bel dan even via 053-4787561. Excuses voor het ongemak !!

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, nette bezorger

, 02-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had een lamachun kipfilet besteld zonder kool en toch kreeg ik de standaard doner versie. Heb er al over gebeld. Kunnen jullie deze versie niet gewoon standaard opnemen in jullie menu?

Reactie van De Helmer:Beste Claudia, dank voor je terugkoppeling. We krijgen af en toe van klanten de vraag of we niet een specifiek product op de kaart kunnen zetten. Dit is voor ons bij weinig animo niet mogelijk. Want dan hebben we straks nog meer gerechten en we hebben er ( in vergelijking met andere zaken) al zo veel. Het bereiden van kipfilet neemt ook nog eens veel meer werk met zich mee dan shoarma en döner. Je zou in het vervolg wellicht een lahmacun sla en broodje kipfilet bestellen en dit thuis bij elkaar in doen...? Nogmaals dank voor je melding !

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere en warme pizza, op tijd bezorgd.

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nou klein dingetje. Ik had er op staan 20:15 afleveren maar hij stond er al om 19:30 Vandaag niet erg maar soms bestel ik van af me werk en als ik dan thuis kom is het eten bijna er.

Reactie van De Helmer:Dank voor de melding en gelukkig had het dit keer geen gevolgen. Mocht er een volgende keer iets niet in orde zijn. Laat het dan vooral weten .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie pizzaria niks op aan te merken.vriendelijke bezorging altijd supet!

, 29-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk en zeer snel thuisbezorgd

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nette snelle bezorging. Er werd netjes gebeld bij onduidelijkheid in de bestelling.

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd bezorgt eten is altijd goed van de helmer

, 09-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service

, 08-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Betere timing van bezorging kan niet. Goede kwaliteit pizza’s.

, 08-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hamburger broodjes was slap en koud.

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten en bezorging prima!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, maar er gaat vaak iets mis. Deze keer weer een knoflook saus te weinig en geen pita broodje. Helaas hebben wij vaker dat het aantal saus niet klopt maar nooit teveel😏

Reactie van De Helmer:Beste Arling, erg vervelend te vernemen dat dit vaker voorkomt. Excuses daar voor en dank voor de terugkoppeling ! Het is aan ons om daar dan nog beter op te letten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

was weer super zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijk gegeten. De lekkerste burgers van Enschede eo!

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bamischijf was helaas niet te eten, had te lang in het vet gelegen. De pizza en de kapsalon waren prima

, 27-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs waren erg vet. Champignons niet mooi blank maar erg donker.

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en perfecte champignons schnitzel schotel. Lekkere gebakken aardappels en frisse salade. Aanrader als je met dit warme weer geen zin hebt om te koken. Bestel bij de Helmer !!!

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger was precies op tijd en het eten was warm en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit, erg smakelijk. Ruime porties.

, 14-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd,lekker eten

, 13-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal gesproken vol lof over de Helmer, maar deze keer totaal niet. Slappe patat en ontzettend kleine schnitzel!!! Jammer.

Reactie van De Helmer:Beste Jessica, jammer dat je deze keer niet tevreden was. Klachten over slappe patat krijgen we zelden, zie het dan als incident. De schnitzels die wij van onze leveranciers krijgen worden geleverd op gewicht. Het kan zijn dat de ene Schnitzel wat groter is dan de andere maar dan zou de schnitzel ook wat dikker zijn geweest. Blijf ons vooral feedback geven als tevreden of ontevreden bent.

, 12-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was er veeeeeel sneller dan verwacht. Was erg warm en lekker. Bedankt !!!!

, 10-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten weer heerlijk en supersnel thuis

, 09-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goede service! Een fout door mij zelf gemaakt bij het bestellen werd snel opgelost! Heel attent! Pizza's waren heerlijk!

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden bezorgtijd 17.30 aangegeven, maar de bezorger was er al om 16.15! Burger was lauw maar wel lekker. Frikandellen erg zout

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima eten , en alles ruim op tijd bezorgd

, 29-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza was lekker van smaak,en goed warm

, 27-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de aangegeven bezorgtijd 45 minuten. Dat vindt ik al lang, maar we hebben daarna nog eens 30 minuten moeten wachten voor de bestelling er was. Dus totaal 75 minuten bezorgtijd!!!!!!!

Reactie van De Helmer:Geachte Bouwman, dank voor uw terugkoppeling en het spijt ons dit het deze keer langer duurde dan u van ons mocht verwachten. Het kan soms voorkomen dat we een aantal bezorgingen achter elkaar hebben waarbij de bezorgers ver moeten rijden (boekelo, centrum, twekkelerveld) en het daardoor langer duurt. Nogmaals excuses voor het ongemak.

, 19-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er zaten toch uitjes in mijn bestelling ondanks dat ik dit aangegeven had bij opmerkingen.

Reactie van De Helmer:Beste Claudia, excuses voor het ongemak. Mocht dit nog eens voorkomen, bel ons dan aub dan bezorgen we het alsnog zonder uitjes.

, 16-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker

, 14-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de zoveelste keer zonder sla besteld en met gekregen

Reactie van De Helmer:Hoi Jeffrey, excuses voor het ongemak. Mocht dit nog eens voorkomen, bel ons dan aub dan bezorgen we het alsnog zonder sla.

, 13-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging. Helemaal top. Aanrader de schotel schnitzel met champignon room saus.

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker snel het eten binnen en het smaakt altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling goed op tijd en kwaliteit en hoeveelheid prime

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker alleen jammer dat de salade niet bij de schnitzel schotel zat en nog een klein minpuntje de pizza zat tegen de deksel misschien iets te hard over de drempel gereden maar verder was het prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vorige keer ook al aangegeven dat als je salade krijgt bij een menu dat de hele zak dan vol zit met vocht van de salade was nu ook het geval ik heb de salade mee terug gegeven eten verder was prima

, 05-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruim binnen de tijd bezorgd, Top. Altijd lekker bij jullie, ook top. Alleen dit keer mistte ik de sauzen bij de broodjes shoarma. Dat is jammer. Maar ben ik niet van jullie gewend, dus ik ga er vanuit dat dat volgende keer ook weer top is.

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en goed eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2018

Kwaliteit:

Rating

De doner was weer, zoals altijd, heerlijk én ook nog tijdig geleverd.

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima als vanouds....en zeer snel thuisbezorgd

, 16-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en de bezorging ook prima, vriendelijke bezorger! Echte aanrader!!

, 15-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging. Echter zat er op de pizza met 4 soorten kaas (quattro formaggi: Gorgonzola, mozzarella en feta) erg weinig/bijna geen Gorgonzola. Dat is raar, want soms zit er juist heel veel Gorgonzola op.

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op afgesproken tijd bij mij thuis. Lekkere pizza, iets aan de lauwe kant.

, 06-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en prima bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

, 27-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel en lekker

, 25-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Helaas een verkeerde bestelling ontvangen In plaats van 3 Pizza calzone döner speciale werd het 2 Pizza calzone döner speciale en 1 Pizza calzone shoarma speciale. ook de bijgeleverde sausen klopten niet er ontbrak 1 Tomaten-ui saus

, 24-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende service, eten smaakte heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Absoluut de beste grillroom van enschede, een echte aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijk gegeten!

, 21-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De uien en paprika op de pizza waren nog rauw en hard. Ook zat er voor de zoveelste keer saus bij terwijl deze wel is besteld

Reactie van De Helmer:Beste Nathalie, dank voor je terugkoppeling en excuses voor het ongemak. Zou je bij toekomstige wensen/klachten direct telefonisch contact met ons willen leggen ? Dan lossen wij het euvel direct met je op. Nogmaals dank !

, 17-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd goed, lekker en snel

, 16-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had een calzone vergeten te bestellen n in no-time hadden zij deze al bijna mij thuis afgeleverd en hoefde zelfs geen bezorgkosten te betalen, super bedankt nog

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza’s waren erg lekker, en de bezorging duurde niet te kang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Frieten waren wat droog, kapsalon was lekker.

, 13-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het broodje donor was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Pizza Tonno zonder uien besteld. Helaas kregen we er een met uien. Maar super opgelost! Binnen 10 minuten hadden we een pizza zonder uien. Heerlijk gegeten!

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er waren 2 pizza's besteld. Een pizza shoarma en een pizza quattro formaggi. De pizza werd een kwartier voor de geselecteerde tijd bezorgd (wat volgens mij ook niet helemaal correct is als je een tijd selecteert). Toen de bezorger de pizza overhandigde bleek de doos van de pizza quattro formaggi helemaal kapot en de kaas lekte er uit. Er werd een nieuwe pizza quattro formaggi gebracht, toen ik de doos open maakte was ook deze pizza helemaal uitgelekt en heel erg nat. Ik ben beter gewend van de Helmer.

Reactie van De Helmer:excuses voor het ongemak. graag de volgende keer terugkoppeling per telefoon dan kunnen wij onze bezorger daar op aanspreken.

, 06-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk en mooi snel geleverd

, 05-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had een schotel spareribs besteld . De aardappelschijfjes zaten er niet bij .dus teveel betaald

Reactie van De Helmer:beste Leonie, excuses voor het ongemak. graag volgende keer bellen dan bezorgen we het na.

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd en lekker eten top service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de pizza zat geen Donner, en deze was wel besteld en betaald. Verder super in orde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging precies op de afgesproken tijd en het eten was weer erg lekker! Bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere pasta carbonara!

, 14-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is perfect. Voor de 2e keer lag het eten wel los in de tas door het wild rijden van de bezorger.

Reactie van De Helmer:Beste Thom, excuses voor het ongemak. Mocht dit in de toekomst weer gebeuren (laten we hopen van niet), bel dan even dan kunnen we onze bezorger daar direct op aanspreken. Met vriendelijke groet

, 14-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza hing aan de bovenkant van de doos en de knoflooksaus was ontploft in de plastictas

, 11-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed en mooi op tijd 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas alweer een saus vergeten en de calzone bolognese had bijna geen bolognesesaus en praktisch geen smaak. De groenten waren nog iets te rauw.

Reactie van De Helmer:Beste Conny, mocht er in de toekomst iets niet naar wens zijn neem dan aub direct telefonisch contact met ons op. Dan regelen we het direct met je.

, 08-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kapsalon's zijn onovertroffen.

, 02-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beide kapsalons waren de patatje slap van. En de bezorger gaf aan dat knoflooksaus er langs was gegaan de hele zak zat onder de knoflook saus de piepschuimbakjes zaten niet goed dicht dus 👎🏻

Reactie van De Helmer:beste rtv, dank voor de terugkoppeling. als er een volgende keer iets niet naar wens is, bel ons op en we regelen het direct met u.

, 02-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfecte schnitzel met champignons. Knapperige aardappelschijfjes en lekkere frisse salade. Doen we vaker 👍

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super smakelijk! Mooie hoeveelheid eten en snelle levering 👍

, 27-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

precies goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling werd snel bezorgd en het eten was erg lekker.!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd top!!! we bestellen altijd hier.

, 22-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke schnitzel met champignons, lekkere gebakken aardappels en frisse salade. Aanrader 👍